pátek 4. května 2012

Pařížské okénko

Na liberecký sraz PP hoplk jsem se začala připravovat s předstihem. Materiál na tvoření na mém workshopu byl  nakoupen a mne lákalo vytvořit si malý shadow box ještě dříve, než na něj dojde řada v Liberci. Pravda, s myšlenkou jsem si pohrávala již dávno před tím, než byl oficiálně zařazen na program. V obchůdku Kupenda jsem si vyhlédla otevírací rámeček a také nějaké vhodné drobnůstky na zdobení. Balíček byl doma brzo, ale čekalo mne zklamání...chyběl rámeček. Takže korespondence s obchodem, naštěstí byli velmi vstřícní a chybu hned napravili. Za pár dní jsem již mohla natírat základ. napadalo mne několik námětů na ztvárnění, ale při hledání vhodných fotografií mne upoutala jedna, která byla odsouzena k zasunutí do poslední krabice či šuplíku...technicky všechno špatně, ale přesto mne stále něčím upoutávala. Vyřezala jsem si krásné bordury Catalina od Memory boxu a dál...nic! Opět zvítězil atak akutního zánětu průdušek. Přibrala jsem tedy do přepravky s materiálem a vzala s sebou do Liberce, co kdyby bylo trochu času...to bylo spíše zbožné přání, ale zadařilo se a obrázek jsem v nedělních nočních hodinách dokončila. Zároveň jsem dostala skvělý tip na akrylový gel, který se dá použít i jako lepidlo. Stáňo, díky!


4 komentáře:

  1. Oli to pařížské okénko je parádní!

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím a přeji ať tě psaní blogu baví. Pařížské okénko je úžasné.

    OdpovědětVymazat
  3. Ano, ano...parádní...světlé, vzdušné, jakoby nadpozemské (včetně Karla ;)...).

    OdpovědětVymazat
  4. Okénko je úžasné. Světlé, lehké.

    OdpovědětVymazat