úterý 21. srpna 2012

Lenoším...ale to já vlastně pořád...

Jak se pohnu, je mi horko...takže si přes den čtu, občas kouknu, co nového u přátel na FB,  odpoledne se potěším sledováním přítele Monka a policejního psychologa Borna. Stůl mám zahrnutý materiálem a pomůckami na tvoření, to proto, že některé barvy a lepidla musí déle schnout. Čtením a sledováním televize totiž vyplňuji čas čekání, než znovu mohu pokračovat v tvoření. Trochu stereotyp, ale jsem spokojená. Ráno porce plavání (naprostá idyla v prázdném bazénu, nějak jsme si vymezili časy, abychom si to užili), nákup, snídaně na terase, noviny a káva. Kdybych neslyšela zvuky z ulice bylo by to dokonalé. Ale všechno mít nemůžu :-)
A pak už jen barvy, inkousty, raznice, razítka, papíry, ...vše potřebné ke scrapbookingu, mám na tvoření celý den. Další stránky jsou hotové:








A dnešní úlet: zalepila jsem si k sobě dvě hotové stránky, co se dá dělat :-)

4 komentáře:

  1. Byla bych nesmírně šťastná, kdybych tuhle krásu mohla vidět naživo :-) Stránky jsou moc krásné.

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, Oli, škoda dvou stránek, které neuvidíme...tyhle světlé vypadají dooost dobře! ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Olinko krásně lenošíš :-))) Úžasné stránečky! A škoda těch co neuvidíme, ale určitě uvidíme jiné, viď? ;-)

    OdpovědětVymazat