pondělí 1. dubna 2013

Přípitek...

Děvčata z Papero amo přichystaly pro své zákazníky nový kit - CREATIVE. Je určen pro zkušenější scrapařky a pro ty, které nechtějí tvořit podle přesného návodu, jak je tomu v Simple clubu.
Dnes tedy slaví start a tak pomyslně připíjím na zdar tomuto počinu...nakoukněte, jistě vás osloví jemné ladění odcházející zimy, v kitu najdete vše potřebné...
Designový tým pro vás nachystal spoustu ukázek, jak s kitem můžete naložit.
Já přichystala stránku, kterou jsem dlužila do svatebního alba mého syna...27. března měli výročí a kouzlem nechtěného se stránka jmenuje Přípitek:


Možná by vás zajímalo, jak jsem naložila s dřevěnou šablonou...přestříkala jsem ji sprejem a na některých místech následně ještě otiskla:






Razítko pírka jsem mimojiné otiskla i na transparentní papír, vystřihla a nalepila jen středovou linkou, tím se částečně zvedly okraje.




Velum jsem použila i na překrytí části fotografie s majitelem restaurace a penzionu, kde se konala svatební hostina.. papír jsem přichytila v rozích malými body lepidla BIC a washi páskou...tu jsem nalepila i na různých místech jako dekoraci.


Tak ať se nadále daří! I vám...

1 komentář:

  1. Jemná, něžná stránka...fotka krásně vyniká! Blahopřeju.

    OdpovědětVymazat