neděle 5. května 2013

Colors of the month

Barvy měsíce května jsem vybírala pro soutěžní tvoření na Papero amo. Poctivě jsem projela paletky na Desing seeds, ale nemohla jsem najít kombinaci barev, kterou mám spojenou právě s květnem. Nakonec jsem se rozhodla pro krásnou kombinaci modrozelených a oříškovohnědých tónů v kombinaci s okrověžlutou.. Májové deštíky, rašící příroda, zářící pampelišky a řepková pole...to je polovina měsíce...



A co jsem vytvořila jako ukázkový projekt? Na netu mne zaujalo minialbum od Steff Miller. Iriska sdílela na FB video a brzy vytvořila své album a vyzvala ostatní, zda si ho nechtějí zkusit. Chtěla jsem,  a tak bylo rozhodnuto. 





Použila jsem papíry z kolekce Serenade od Basic Grey, folie jsem měla zelinkavé a šedohnědé z papírnictví. Tvary jsem vyřezala na BS, nalepila oboustranně lepidlem BIC, archy svázala pomocí Zutteru, uvnitř jsem moc nezdobila, jen pár razítek a papírových výseků…až podle fotografií bych doplnila. Na titulní  stranu jsem nalepila foliový výsek hodin, nezbytné kytičky, lístečky, korálky, enamelové tečky, provázek a stužky…
A jedna rada : použít na lepení raději oboustranku, protože po několika dnech se mi dva papíry začaly odlepovat a došlo na opravu :-)







 A co vytvoříte podle palety vy? Pochlubte se! ...a nenaláká vás také minialbum na acetátové folii?

1 komentář:

  1. Díky za další detailní fotky...připadám si jak detektiv: neustále nacházím další a další důkazy o Tvé vině - jsi vinna talentem a nadáním! Howgh. :)

    OdpovědětVymazat