pondělí 15. července 2013

Dálky volají...

Červencový Creative kit od Papero amo voněl dálkami, lákal k cestování i oživoval vzpomínky na navštívená místa...hned jsem šla prohlížet fotky a bylo mi líto, že jedny z posledních nemám ještě na papíře...už se tak těším na zpracování třeba této:


Ráda vzpomínám na dovolenou strávenou v jihofrancouzském Port Grimaudu, městečko vybudované na lagunách připomíná Benátky a romantika z něj čiší na každém kroku. Vybrala jsem pár obrázků, znovu prošla obsah kitu...
Nejprve jsem si vyrobila pár nezbytností, které jsem chtěla na projektech uplatnit:




A pustila jsem se do visačky:







 Stránku s motivem západu slunce v přístavu vám ukážu příště...

1 komentář:

  1. Úžasné ,,drobnosti,,! Moc se mi to líbí. Oli jsi kouzelník :-)

    OdpovědětVymazat