úterý 26. listopadu 2013

Holidays Cards II

Vybarvovat vánoční hvězdy mě bavilo. Papíry jsem měla už nalepené na přáníčkových základech, ale najednou mi to nějak nepasovalo k sobě. Když se na to dívám s odstupem, byly to dárkové balíčky:


Myslela jsem, že text dotisknu dovnitř, nakonec jsem zvolila stejnou variantu razítka od Kety s umístěním na čelní stranu:



Připravila jsem si celý arch květin, ale rozebraly si je děvčata na sobotním kurzu, tak musím znovu natisknout a stříhat a stříhat...a hlavně vymyslet jiné varianty...



4 komentáře:

  1. Jsou krásný... ale to poslední je naprosto dokonalý!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Krása...stačí sáhnout po jiné barvě a je to zas a zas jiný...povedené!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-))) co má člověk taky dělat, když musí mít manufakturu

      Vymazat