čtvrtek 6. února 2014

Únorový kit CREATIVE CLUBU

Designový tým z  Papero amo dnes představil projekty z únorového kitu CREATIVE CLUBU.

"Jako základ únorového kitu jsme zvolili fantastickou kolekci Cut & Paste od Amy Tangerine.
Najdete v ní jak čtvrtky ve veselých barvách, tak ty s neutrálními tóny pro každou příležitost. S papíry ladí skvělé průhledné abecedy v hnědém a šedém odstínu."


Kit se mi moc líbí svou hravostí, vybere si z obsahu určitě každý, ať tvoří v jakémkoliv stylu.
Při pohledu na puntíkatý papír jsem si hned vybavila šaty, které má  dcera na letních fotografiích...dlouho jsem se nerozmýšlela a vytvořila jsem dvě stránky, které navazují na událost zachycenou na stránce z lednového kitu.
Tady je první stránka.






Na druhou stránku se podíváme příště...a až budete mít svůj kit doma a vytvoříte z něj nějaký projekt, nezapomeňte ho ukázat v galerii Papero ama.




1 komentář:

  1. Já bych asi z kitu byla nešťastná, že je tam přehršel vzorů a barev...ale Ty jsi to dokázala pěkně přebrat a mile ,,zašpinit", stránka je super. :)

    OdpovědětVymazat