neděle 6. dubna 2014

Tvořím! Dnes nevařím...

Včera nastal den D...dlouho očekávaný workshop, který pořádalo Papero amo a hvězdou byla polská scrapařka .Anna-Maria Wolniak

Přihlásila jsem se na část, kde jsme tvořily něžný a jemný layout v teplých pastelových barvách. Těšila jsem se na holky z Papera, na Aniu, na kamarádky i na nové tváře...


brala jsem to hlavně jako příjemný relax, protože si mohu říct, stejně jako to řekla Ania, malování je pro mne přirozené. Hlavní náplní bylo totiž použití materiálů, které se ředí vodou, akvarelových barev v různých formách nanášených ve vrstvách na gesso.

Balíček na tvoření byl úžasný, hned jsem si udělala i zásobu krásných čtvrtek od Studia Tekturek...
Předlohou byla krásná stránka od AMW:


Všechen potřebný materiál byl v balíčku, ovšem můj problém je zkopírovat  předlohu, ikdyž jsem si za to zaplatila :-)
Takže jsem se poohlédla po dalších čtvrtkách v obchůdku,


dodržela techniku, doplnila barevně o komplementární zelenou, převrátila kompozici, použila barevnou fotografii se stopou času a přidala pár svých drobností... inspirace v této podobě mi už nevadí :-)






Pod fotografií je průsvitný sáček, který skrývá visačku s textem:


Všem děkuji za příjemně strávený den a budu se těšit na další společné setkání.







1 komentář:

  1. Já se vždycky tak těším na Tvé fotky...a koláže z detailů...a konečně i na popis...protože je to dokonalá mozaika! :)

    OdpovědětVymazat