pondělí 15. června 2015

Pastelový kit

Můj poslední přírůstek z řady tyčinkových barev GELATOS mi tu leží na stole skoro dva měsíce, ale teprve teď došlo na otevření sady. Vždy, když si pořídím nové barvy, musím vyzkoušet odstíny...jen tak si čmárám po čtvrtce, někdy to jsou tahy, někdy celé plochy. Tentokrát jsem kroužila, rozmazávala stěrkou i rozmývala štětcem :-) a řekla si, že ty zkušební vzorky použiju do projektu.








Ale pěkně od začátku: kit, který jsem si nově pořídila byl pastelový, GELATOS COLORS KIT - PASTELS , moc se mi líbí jeho jemné tóny.


Zmínila jsem, že jsem si na čtvrtku malovala kolečka, po zaschnutí jsem si je vycvakla raznicí. Dodatečně jsem si ještě sem tam nakreslila pár tahů, měly představovat lístky.


Budoucím lístkům jsem obrysy prošila na šicím stroji, ponechala jsem malý okraj a vystřihla větvičky.

Na bílou čtvrtku jsem nanesla žlutou a zelenou barvu, rozetřela prsty, přestříkala vodou a nechala stéct dolů.


Otočila jsem o 90°a vyzkoušela si kompozici.


Barevná kolečka jsem přišila opět na stroji a entlovacím stehem ozdobila okraje. Z dalších obarvených papírů jsem si vyřezala na Big Shotu květy.


Na podklad jsem přidala pár cákanců barvy a přišla na řadu kompletace: fotka, květy, větvičky, z kousků papírků ručně stáčené kvítky...nezbytný text.


Na závěr pár detailů ke zkoumání :-)

 A ještě se zeptám, která sada barviček gelatos se líbí vám?

1 komentář: