pátek 26. února 2016

Etikety a kartičky

Čas utíká tak rychle...ani jsem nestihla synchronizovaně uveřejnit článek, který jsem nachystala na blog ScrapArt. 
 Dnes tedy napravuji a to už je za mnou zase celý pracovní týden :-) po jarních prázdninách.
Chtěla jsem si předem připravit co nejvíce stránek v cestovním deníku, který jsem brala s sebou na dovolenou. Ale za prvé, neměla jsem téměř žádný volný čas, za druhé, dlouho mně trvalo, než jsem se rozhodla pro to správné album, a za třetí, přesvědčila jsem se, že dělat něco na slepo není pro mne to pravé ořechové.
Album jsem tedy vybrala, od BoBunny Misc. Me! Nařezala jsem si další karty z akvarelových čtvrtek, přidala různé typy fólií a začala jsem chystat minivýbavu na scrapové tvoření. To brzy vzalo za své...nebudu mimo alba s sebou nic tahat, připravím si kartičky, štítky a etikety, vezmu s sebou jen nůžky a rolátko na lepení. Protože fotky stejně budu později vyvolávat beztak dlouho po návratu, doladím doplňkové papíry a ozdoby dodatečně. Na dovolené budu pracovat s materiály z info centra atd...



A s čím jsem tedy pracovala doma? Etikety a čtvrtky jsem použila na základ, k tomu skvělá novinková razítka, inkousty, akvarelky, embossovací prášek, ...pojďte nahlédnout:
Nejprve samolepící štítky. Za pomoci aplikátoru jsem nanesla inkousty Adirondack, místy zesvětlila lihem a potom již jen tiskla a dopisovala další text.

Zajímalo mne, jak se bude pracovat s razítky a embossovacím práškem. Použila jsem bílý, detailní ...a super. Jen se omlouvám za fotky, protože jsem nečekala, až bude vše suché po malbě akvarelovými barvami. Fotila jsem ještě lehce pokroucené papíry, protože se blížil podvečer a světla už bylo málo, pospíchala jsem.
Vyzkoušela jsem razítkování také na washi pásky, na kartičky i do alba se tato technika báječně hodí.
Snad se mi podaří něčím album zaplnit, abych měla doma co nejméně práce...uvidím, přece jen je pořád ještě dlouhý večer, místo čtení budu tvořit.


Žádné komentáře:

Okomentovat