neděle 22. května 2016

Oko do duše okno

Pro  květnovou výzvu na ArtGrupa ATC bylo zvoleno téma OKO. První, co mne napadlo, bylo rčení: "Oko do duše okno".
Většinou  chvíli nechávám myšlenky jen tak plynout, čekám na nějaký okamžitý nápad, někdy promýšlím varianty, abych ve finále vytvořila úplně něco jiného. Tak tomu bylo i tentokrát...tlačil mne čas, probírala jsem čtvrtky na podklad layoutu a najednou jsem začala lepit úplně jiný podklad, přestříkala jsem ho barvou, přinesla jsem si razítka a staré papíry z památníku s vepsanými citáty...a nové kartičky byly dílem okamžiku. Původně jsem chtěla použít mé oblíbené razítko tváře celé, ale nakonec jsem zvolila kombinaci menší a větší verze, oko jsem doplnila čočkou a řasy jsem vyšila. Nezbytné nevinné růžové tvářičky, cvak cvak sešívačkou a bylo hotovo.







Na blogu Grupy postupně přibývají další kartičky, tak se můžete podívat, jak se s tématem vypořádaly další účastnice výměny.

11 komentářů: