pondělí 13. června 2016

Maják na konci světa

Maják na konci světa nebo alespoň na krásném místě daleko od turistického ruchu bych brala jako vhodné místo pro dovolenou. Letos na maják nedojde, ale stejně je pro mne symbolem dovolené u moře, objevil se tedy jako hlavní motiv titulní stránky cestovatelského alba a já vám ji dnes představím.
Prázdniny za dveřmi, byl tedy nejvyšší čas vybrat destinaci a přichystat si album. Zvolila jsem si kartonové se spirálovou vazbou...uvidím, zda budou stránky stačit. Vždy ale jdou přidat další skládačky a obálky, v opačném případě, když by se stalo, že budu mít málo materiálu (fotek mám ale opravdu hodně vždy), bude o to více zdobení.



Tentokrát jsem hned při prvním pohledu na sadu SAIL AWAY od CAISERCRAFT věděla, že ji použiju na album. Typická barevnost, možnosti stříhání motivů, ideální volba. Chtěla jsem, aby nosným prvkem byla sada, proto jsem ani nepřemýšlela nad tím, že bych jakkoli upravovala craft základ, nechala jsem ho v původní podobě. A bude tomu tak i uvnitř.


Ke kartonovému výseku růžice jsem si vyrobila doplněk ze stočeného provázku, který jsem potiskla a vybarvila. Modrobílý kroucený provázek je neodmyslitelný, rámování je na mnoha mých projektech. Jemná gázovina imituje rybářské sítě. Mohla bych ihned doplnit i mušličkami, ale počkám si na autentické z místa pobytu :-) . Razítkování střídmé a jeden racek...stačí. V poslední době se mi přestávají  líbit přezdobené projekty. Přidávat se může vždy, ale s ubíráním je to horší.


Na přízdobu jsem si vystřihla visačky a doplnila kovovými průchodkami.

Korková samolepící písmena jsem nejprve sestavila do nápisu na pravítku. Je to dobrý tip na správné umístění...můžete hledat to nejlepší kompoziční řešení. Jste-li spokojeni, stačí přilípnout vršky, odloupnout z pravítka a dolepit.

Album má hotovou přední a zadní stranu, jestli budu brát s sebou na dovolenou ještě nevím, nechci být limitována váhou zavazadla do letadla a tak nejspíš tvoření zůstane doma, budu si psát jen poznámky.

A jak to máte s cestovními deníky vy? Berete s sebou nebo raději tvoříte v klidu domova?

Žádné komentáře:

Okomentovat