pátek 2. září 2016

ATC Monochromatic

Byla jsem pozvána jako hostující designer na blog scrapper.sk
Téma pro swap je monochromatická barevnost. Chvíli jsem přemýšlela nad barevností, ale potom jsem se zaměřila na námět, probírala jsem se zbytky čtvrtek a obrázků a bylo jasno: staré prvorepublikové fotečky si přímo říkaly o nějaké vintage zpracování :-), takže i odstíny sépiových tónů.


Podklad tvoří staré ústřižky brusných papírů a canvas, vyzkoušela jsem tajemnou vodičku, tekutou rez od Pentartu, kterou jsem dostala od LENA-ART.




A jednotlivé kartičky:










4 komentáře:

  1. Prima kousky máte, paní! ;) Líbí se mi hlavně barevnost a zajímavá struktura - tleskám!

    OdpovědětVymazat
  2. Ozaj prekrásne vintage kúsky! Skvosty! Srdečná vďaka za hosťovanie! ❤

    OdpovědětVymazat