neděle 10. září 2017

Školní retro

Tak nám to zase začalo :-)...první školní den je tu a před námi dlouhých deset měsíců.
Asi by to chtělo nějaký optimistický a slavnostní příspěvek, ale ode mne to nebude...příspěvek bude vzpomínkový.
Původně jsem měla ke zpracování připravenou fotografii mého syna, šli s kamarádem a doprovázely je jejich mladší sestřičky. No, doprovázely...kluci je museli držet za ruku, protože holkám samostatné chození ještě moc nešlo, podle toho se také všichni tvářili: žádná radost :-). Takže další hledání v krabici, objevila jsem jednu fotografii z mojí první třídy.Není sice z prvního dne, ale je dostatečně školní :-), dostatečně retro, dostatečně muzejní. Dnes tedy bude na ukázku po delší době layout do vzpomínkového alba.



Jako podklad jsem zvolila čtvrtku Restore z krásné sady od KAISERCRAFT , Antique Bazaar Collection., pro další vrstvení pak dvacítkové papíry od Primy z kolekce Printery.
Dalších věcí už nebylo moc třeba. Pár kapek ze spreje Lindy's, odšroubovala jsem víčko a poklepáním nechala skanout kapičky přesně na místa, kde jsem je chtěla mít.

Po zaschnutí získají kapky krásné metalické odlesky.
Fotografii jsem vypodložila a při levé horní hraně umístla ořízlý motiv hodin, vyvažuje pravou dolní hranu.
Z fotografie jsem potřebovala vypíchnout moji osobu (já vím, že to jsem já, ale aby to bylo za čas jasné i jiným i bez popisku). Použila jsem krásný filtr od Maggie Holmes, starorůžová vinětace a zlatý rámeček.
Okolí jsem ještě dozdobila útržky washi pásky, nepravidelnými otisky textového razítka, fotografii jsem orámovala krouceným provázkem a dopsala jsem ručně rádoby krasopisným písmem :-) doplňující text.


Byla to rychlovka bez většího přemýšlení a přitom stylově zapadla do vzpomínkového rodinného alba.

1 komentář:

  1. ...jen-jen to hupnout na muzejní panel o historii školství! :) Povedené, citlivě laděné, sympaticky nevtíravá barevnost a přesto spousta zajímavých detailů. Díky za podělení se.

    OdpovědětVymazat